Wednesday, May 11, 2011

♥ Papan Tanda Kawasan Permainan ♥

Assalammualaikum semua!


Nama saya Nurul Syazana Syhazanani Binti Aliza
Hari ini saya amat gembira kerana saya nak bawa kawan-kawan melihat apa aktiviti ibu-ibu dan bapa-bapa kawan-kawan saya di PAPN Chiku yang tercinta ini.

Pada 8 April yang lalu, PIBP telah jalankan gotong royong menyiapkan papan tanda kawasan permainan di PAPN kami. Ramai yang hadir sebagai tanda memberi sokongan terhadap aktiviti ini. Ibu saya pun ada tau!

kawan-kawan nak tengok tak gambar-gambar di sekitar aktiviti itu?

JOM LIHAT SAMA-SAMA!





 Kaum ibu sibuk membuat kerja di dalam PAPN


 Ramainya ibu-ibu yang hadir!


Tekunnya!



eh.. kat luar PAPN pula ada siapa ye?
Jom kita tengok..



 Kaum bapa sibuk menyiapkan papan untuk dipacakkan di kawasan permainan


 Bapa Putri yang ceria!


Hati-hati memaku tu..


kerjasama!


 Abah Aqil Haziq


Ini mama dan abah Shahril - sweet kan?


 Ini pula mami & abah Akif Ilham! Sweet kan?

 Tiba masa untuk mengeCAT!


 Kaum ibu dah siap ke kerja kat dalam tu?


 Jamuan ringan-ringan sahaja


Setelah penat bekerja, kita MINUM DULU!


 Sambung mengecat pula


 hampir nak siap



 Ini lah ibu saya!


 En. Zainal pun ada. Ex guard kami!


Tiba masa untuk menampal


 Masa untuk memacakkan papan tanda!


 Pacak kat sini 1



 Papan tanda Hide & Seek


 Ayah Putri & Ayah Amanina


Hasilnya...............

Lihatlah! Saya seronok bila ada papan tanda ini.
Nak klik-klik la kejap..



 
 Hide & Seek


 Saya & Aina Athira


 Gelongsor


 Kolam


 Pasir


 Pondok


Jambatan


makin cantiklah sekolah saya!




JADI........
apa yang penting???


KERJASAMA!




0 komen:

Post a Comment

 

Pusat Anak PERMATA Negara (PAPN) Chiku Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting