Sunday, July 10, 2011

♥ Pertandingan Membuat Buku Cerita ♥


Salam sejahtera!


Untuk aktiviti bulan Julai ini, PAPN Chiku sedang menganjurkan 
Pertandingan Membuat Buku Cerita
Tarikh akhir untuk menghantar buku cerita tersebut adalah pada
14 Julai 2011
bersamaan hari khamis

Antara syarat-syarat pertandingan tersebut adalah
  • Buku cerita tersebut tidak melebihi 5 helai muka surat
  • Buku cerita tersebut bersaiz A4
  • Mengandungi gambar yang menarik & ceria
  • Diperbuat dari bahan tahan lama & lasak
  • Ayat yang tidak melebihi dari 5 patah perkataan
  • Mengikut tema

Berikut merupakan tajuk-tajuk mengikut tema

DIRI SAYA
 Mengenai Saya
Anggota Badan Saya
Apa Yang Saya Suka

DIRI & KELUARGA SAYA
Keluarga Saya
Aktiviti Keluarga Saya
Rumah Saya

TASKA SAYA
Sudut Permainan
Kawan Saya
Pendidik Saya

5 DERIA SAYA
Mata (Lihat)
Telinga (Dengar)
Hidung (Hidu)
Kulit (Sentuh)
Lidah (Rasa)

KENDERAAN
Kenderaan Di Darat
Kenderaan Di Air
Kenderaan Di Udara
Pengangkutan Awam
Benda Yang Boleh Bergerak

CUTI-CUTI MALAYSIA
Tempat-Tempat Menarik

 Kami ucapkan SELAMAT BERJAYA! Nanti kami akan upload gambar pemenangnya ya!



0 komen:

Post a Comment

 

Pusat Anak PERMATA Negara (PAPN) Chiku Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting